Nilüfer Belediyesi gazileri unutmadı

Nilüfer Belediyesi, “Gaziler Haftası” kapsamında gazileri unutmadı. Belediye Meclis üyeleri Furkan Yavuz, Mustafa Aslan, Özlem Akbaş Önsoy ve Nilüfer Belediye Başkanı Şadi Özdemir’in eşi Nuray Özdemir, gazileri evlerinde ve iş yerlerinde ziyaret etti.

Ziyaretlerde gazilere minnet ve şükran duyguları iletilirken, gazilere vefa göstermenin önemi vurgulandı. Nilüfer Belediyesi yetkilileri, gazilerin fedakârlıkları sayesinde bugün özgür bir ülkede yaşandığını belirterek teşekkür etti.

40 Yıllık Sigarayı Bıraktı, Şimdi Başkalarına Umut Oluyor
40 Yıllık Sigarayı Bıraktı, Şimdi Başkalarına Umut Oluyor
İçeriği Görüntüle

Nilüfer Belediyesi, 19 Eylül Gaziler Günü’ne kadar gaziler için çeşitli etkinlikler düzenlemeye devam edecek.

Muhabir: Ravza Aslan