Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "Kovid-19'a karşı ikinci doz aşı oranı Isparta'da yüzde 75'i geçti. 

Sağlık Bakanlığı’ndan Hantavirüs Açıklaması
Sağlık Bakanlığı’ndan Hantavirüs Açıklaması
İçeriği Görüntüle

Mavi il sayımız 23'e ulaştı. Hepimizin lehine sonuçlar için ikinci doz aşı oranında yarışalım."

Muhabir: Yüksel Aslan