Bursa Büyükşehir Belediyespor Erkek Voleybol Takımı'nda 7 kişinin daha yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testi pozitif çıktı.

Yenişehir’de Jandarma Binasının Temeli Atıldı
Yenişehir’de Jandarma Binasının Temeli Atıldı
İçeriği Görüntüle

Bursa Büyükşehir Belediyespor Erkek Voleybol Takımı'nın sosyal medya hesabından yapılan açıklamada, dün ve bugün yapılan testlerle 7 kişinin daha Kovid-19'a yakalandığı bildirildi.

Açıklamada, "Voleybol branşımızda, oyuncu ve staff ekibi olarak toplam 16 kişinin PCR testlerinin pozitif çıkması sonucunda, tüm takımımız karantina altına alınmıştır." ifadeleri kullanıldı.

 

Muhabir: Yüksel Aslan