Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, "İstanbul’da sağlık yöneticilerimizle bir araya gelerek salgının seyrini değerlendirdik. Polikliniklerimizde hasta artışı olduğu görülüyor. İstanbul normalleşmenin örnek şehri olmalı." dedi.

Sarp Sınır Kapısı’nda Bayram Yoğunluğu
Sarp Sınır Kapısı’nda Bayram Yoğunluğu
İçeriği Görüntüle

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, "İstanbul’da sağlık yöneticilerimizle bir araya gelerek salgının seyrini değerlendirdik. Polikliniklerimizde hasta artışı olduğu görülüyor. İstanbul normalleşmenin örnek şehri olmalı. Bunu başaracak kararlılıktayız." ifadelerini kullandı.

Muhabir: Yüksel Aslan