Berlin'den pedal çeviren genç Bursa'da mola verdi

Almanya'nın başkenti Berlin'den bisikletiyle yola çıkan 20 yaşındaki Moritz Burgmeier, Hırvatistan, Bosna-Hersek, Karadağ, Arnavutluk ve Yunanistan'ı geçerek Türkiye'ye ulaştı.

Bursa’da 150 Öğrenci Fideleri Toprakla Buluşturdu
Bursa’da 150 Öğrenci Fideleri Toprakla Buluşturdu
İçeriği Görüntüle

2.500 kilometreyi geride bırakan Burgmeier, gittiği her ülkede sosyal medya üzerinden tanıştığı arkadaşlarında konakladı ve tarihi, kültürel zenginlikleri keşfetti.

Bursa'ya gelerek şehri gezmeye devam eden Burgmeier, bir gece konakladıktan sonra rotasını İzmir'e çevirecek. Bisikletiyle dünyayı gezmeyi hedefleyen Burgmeier'in macerası sürüyor.

Muhabir: Ravza Aslan