Bursa’da Narkotik ekiplerinden 5 bin kişiye eğitim verildi

Bursa İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü, kent genelinde uyuşturucuyla mücadele kapsamında yoğun bir eğitim ve farkındalık çalışması yürüttü.

25-29 Ağustos 2025 tarihleri arasında gerçekleştirilen 34 ayrı etkinlikte, toplam 5 bin 246 kişiye ulaşan ekipler, vatandaşlara uyuşturucunun zararları ve korunma yöntemleri hakkında detaylı bilgi verdi.

Etkinliklerde interaktif sunumlar ve bilgilendirme faaliyetleriyle toplumsal farkındalık artırıldı.

Yetkililer, benzer eğitim çalışmalarının Bursa’nın farklı noktalarında ve uzun vadede devam edeceğini belirterek, toplumda uyuşturucuya karşı bilinç oluşturmanın öncelikli hedefleri olduğunu vurguladı.

Marmarabirlik’ten Mesleki Eğitime Örnek İş Birliği
Marmarabirlik’ten Mesleki Eğitime Örnek İş Birliği
İçeriği Görüntüle

20250902Aw529899

Muhabir: Yüksel Aslan